Πώς μπορώ να ψωνίσω;

Στο chophie.gr θέλουμε να απολαμβάνετε πραγματικά την κάθε σας αγορά. Έτσι, σας προσφέρουμε πολλούς τρόπους για να βρείτε αυτό που ψάχνετε εύκολα και γρήγορα!

  1. Από το μενού, μπορείτε να επιλέξετε «Κατάστημα» για προβολή όλων των προϊόντων ή από το υπομενού της παραπάνω επιλογής, να επιλέξετε «Βραχιόλια», «Δαχτυλίδια», «Καδένες», «Κολιέ», «Κορδόνια», «Σκουλαρίκια» και να δείτε όλα τα διαθέσιμα προϊόντα των κατηγοριών αυτών.
    Εναλλακτικά, αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο πληκτρολογήστε το στο πεδίο της αναζήτησης στην κεφαλίδα, την λέξη-κλειδί και θα σας εμφανίσουμε όλα τα σχετικά αποτελέσματα.
  2. Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο “Προσθήκη στο Καλάθι” και θα μεταφερθείτε στο καλάθι αγορών σας.
  3. Αφού ελέγξετε ότι όλα είναι εντάξει πατήστε “Ολοκλήρωση Παραγγελίας” και θα μεταφερθείτε στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας σας.
  4. Στο αριστερό μέρος συμπληρώστε τα στοιχεία σας και εάν θέλετε να γίνετε μέλος συμπληρώστε και έναν κωδικό. Στο δεξί μέρος επιλέξτε τον τρόπο αποστολής καθώς και τον τρόπο πληρωμής και να πληρώσετε με μετρητά στον υπάλληλο της ACS-COURIER με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας με ή χωρίς δόσεις, είτε με τραπεζική κατάθεση ή μέσω της PayPal. Εάν έχετε οποιαδήποτε σχόλια μπορείτε να τα εισάγετε στο πεδίο που δίνεται. Αφού ολοκληρώσετε την συμπλήρωση όλων των στοιχείων πατήστε “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.
  5. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας αποσταλεί άμεσα ένα επιβεβαιωτικό email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Μόλις είναι έτοιμη η παραγγελίας σας να αποσταλεί θα ξαναλάβετε ένα email με τις πληροφορίες αποστολής.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης, τι να κάνω;

Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Πατήστε τον σύνδεσμο για ανάκτηση λογαριασμού, εναλλακτικά, από το ΜΕΝΟΥ, πάνω αριστερά, πατήστε “Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ” και στην συνέχεια επιλέξτε “Χάσατε τον κωδικό σας”. Συμπληρώστε το email σας για να σας αποστείλουμε έναν νέο προσωρινό κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας μπορείτε να αλλάξετε τον προσωρινό αυτό κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο chophie.gr και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες εντός Αττικής αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS COURIER και παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS COURIER και παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες στην Κύπρο και όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών DHL Express και παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε το στάδιο της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο σύνδεσμο «Εντοπισμός Παραγγελίας». Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική ACS COURIER, έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού φορτωτικής, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στη σελίδα «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ».

Πληρωμές

Συχνά απαντημένα ερωτήματα σχετικά με την πληρωμή της παραγγελίας σας

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Το chophie.gr σας δίνει την δυνατότητα να αγοράσετε τα προϊόντα μας με τέσσερις (4) διαφορετικούς τρόπους:

1. Με πληρωμή μετρητών (Αντικαταβολή) με την παράδοση του δέματος σας.
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας σας όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας ACS COURIER για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας

2. Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μας.
Μπορείτε να πληρώσετε σε οποιαδήποτε τράπεζα επιθυμείτε το ποσό της παραγγελίας. Ο λογαριασμός είναι ο εξής:

Eurobank GR7102600080000310201416418

3. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα με ή χωρίς άτοκες δόσεις.
Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express, Diners και UnionPay. Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται με το σύστημα ασφαλείας Winbank Paycenter της Τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ. και οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε με το chophie.gr μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλείς.

4, Πληρωμή μέσω PayPal.
Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.

Αποστολές, Επιστροφές

Συχνά απαντημένα ερωτήματα που σχετίζονται με την αποστολή της παραγγελίας σας και την επιστροφή προϊόντων.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Οι αποστολές εντός Ελλάδος ΔΕΝ επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής, ανεξαρτήτως αξίας της παραγγελίας σας. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η ACS COURIER. Στην περίπτωση που η περιοχή που μένετε δεν εξυπηρετείτε από το δίκτυο της ACS COURIER, έχουμε την ευθύνη να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο, πάλι με δωρεάν έξοδα μεταφορικών για εσάς.
Οι αποστολές στην Κύπρο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 9,00€ ανά παραγγελία, ενώ τα μεταφορικά είναι Δωρεάν, αν η παραγγελία υπερβαίνει τα €90. Η εταιρεία που συνεργαζόμαστε είναι η ACS.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόν

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατέσσερις (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  1. Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο (+30) 210 99 50 902.
  2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής,
  3. Το ειδικό καρτελάκι της εταιρείας chophie.gr καθώς και οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  4. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ του ρολογιού ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
  5. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος.
  6. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
  7. Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω ταχυμεταφορικής: ACS Courier ή ΕΛΤΑ PortaPorta.

Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του. Σας ενημερώνουμε ότι το chophie.gr δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι το chophie.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την μεταφορά και παραλαβή προς επισκευή προϊόντων προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας.